Het is belangrijk dat je wijzigingen in jouw bedrijf aan ons doorgeeft.
Wijzig je jouw bedrijfsnaam of vestigingsadres bij de Kamer van Koophandel?
Dan kan het zijn dat wij jouw wijziging doorkrijgen via de Kamer van Koophandel. Op mijnpgbdesk.nl kun je zien of jouw wijziging is doorgevoerd. Duurt dit langer dan 30 dagen? Neem dan contact met ons op.
Op mijnpgbdesk.nl kun je zelf het correspondentieadres en factuuradres aanpassen. Voor andere wijzigingen stuur je een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl
Heb je een nieuw e-mailadres of telefoonnummer? Of heb je een nieuwe contactpersoon? Dan is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft.
Je stuurt een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl
Wijzig de nieuwe gegevens daarnaast zelf in mijnpgbdesk.nl.
Je geeft jouw nieuwe rekeningnummer via de e-mail aan ons door.
Je stuurt een e-mail naar: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl
Wil je een automatische machtiging op het nieuwe rekeningnummer? Vul dan ook dit formulier in.
Als jouw bedrijf van rechtsvorm verandert, dan verandert jouw KvK-nummer waarschijnlijk ook. Geef dit dan aan ons door. Ben je verplicht bij ons aangesloten? Dan kun je dat doen via het aanmeldformulier. Zet in het veld opmerkingen dat het gaat om een verandering van rechtsvorm en jouw huidige relatienummer.
Wij schrijven jouw bedrijf dan opnieuw in met jouw nieuwe KvK-nummer. Je krijgt daardoor een nieuw relatienummer. Vervolgens maak je een nieuwe UPA-koppeling met jouw salarisadministratie. Na de eerste UPA-aangifte op het nieuwe relatienummer, zetten wij alle werknemers over.
Ben je vrijwillig bij ons aangesloten? Neem dan contact op met ons via relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl. Dan bespreken wij de te nemen stappen in jouw situatie.
Maakt jouw bedrijf nieuwe producten, worden de producten op een andere manier gemaakt of biedt jouw bedrijf andere diensten aan? Dan is het belangrijk dat je dit aan ons doorgeeft. Deze veranderingen hebben misschien invloed op het pensioen van jouw werknemers. Heb je hier vragen over?
Je kunt ons bellen op: 020 541 83 00
Of mail ons via: relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl
Wil je je uitschrijven? Geef dit dan door aan de Belastingdienst. Heb je van de Belastingdienst hiervan een bevestiging gekregen? Stuur dan de bevestiging dat het loonheffingsnummer is ingetrokken door naar relatiebeheer@pensioenfondspgb.nl
Let op: Totdat wij deze bevestiging hebben ontvangen, doe je nihilaangiftes via UPA.
Zodra wij de bevestiging van je hebben gekregen, verwerken wij dit in onze administratie en hoef je geen nihilaangiftes meer te doen. Je krijgt vervolgens een brief van ons over de beëindiging van jouw inschrijving bij Pensioenfonds PGB.